Case Study: 127 zapytań ofertowych w 31 dni w branży budowlanej

127 zapytań ofertowych w ciągu miesiąca

uwzględniając wszystkie mierzalne, internetowe źródła pochodzenia klientów (nie uwzględniam bezpośrednich połączeń telefonicznych, które nie zostały zarejestrowane poprzez narzędzia analityczne)

Jak tego dokonaliśmy?

Z omawianym Klientem współpracuję już od kilku lat, testując różne rozwiązania oraz stale poszerzając zakres prac oraz kanałów komunikacji z potencjalnymi klientami.

Z tego powodu, źródeł pochodzenia zapytań ofertowych jest kilka:

Źródła zewnętrzne (platformy trzecie):

Źródła wewnętrzne (w pełnym posiadaniu firmy):

Ponadto, średnio 20-30% dodatkowych zgłoszeń pochodzi ze źródeł niemożliwych do identyfikacji, takich jak samodzielne wybranie numeru telefonu (który można znaleźć na wszystkich profilach w mediach społecznościowych, ale również na banerach reklamowych i ulotkach)

Facebook Ads | Kampania reklamowa generująca formularze kontaktowe

Statystyki obejmują okres 30 dni. Kontakt wygenerowany poprzez kampanie zawiera numer telefonu do osoby zainteresowanej wyceną usług izolacyjnych.

Było to możliwe, dzięki zbudowaniu solidnych fundamentów na wcześniejszych kampaniach reklamowych, które opierały się między innymi na edukowaniu grupy potencjalnych klientów poprzez dzielenie się wiedzą i odsyłanie do artykułów eksperckich firmowym blogu.


Poza kampaniami typu Lead Ads (wypełnianie formularzy), prowadziłem dla klienta równolegle dodatkowe kampanie reklamowe, które wykorzystywały inne metody generowania zapytań – w tym takie, które kierowały odbiorców do firmowego messengera. Po kliknięciu takiej reklamy, pojawiała się automatyczna wiadomość z prośbą o pozostawienie numeru telefonu w celu przeprowadzenia konsultacji i wyceny.


Pozyskaj nowych klientów i zwiększ sprzedaż w swojej firmie z branży usługowej ⤵